Η Ρωσία περιόρισε την πρόσβαση στην ιστοσελίδα της γερμανικής εφημερίδας Die Welt κατόπιν εισαγγελικού αιτήματος, σύμφωνα με τη ρωσική ομοσπονδιακή υπηρεσία που είναι υπεύθυνη για την παρακολούθηση και τη λογοκρισία των μέσων ενημέρωσης, την Roskomnadzor.

Ρώσοι αξιωματούχοι κατηγορούν τη Δύση ότι διασπείρει ψευδείς πληροφορίες για την «ειδική στρατιωτική επιχείρηση» στην Ουκρανία, όπως τη χαρακτηρίζει η Μόσχα.

Από τις 24 Φεβρουαρίου που η Ρωσία έστειλε στρατεύματα στη γειτονική της Ουκρανία, οι ρωσικές αρχές έχουν αποκλείσει ή περιορίσει την πρόσβαση στο BBC, το Voice of America, την Deutsche Welle και άλλα Μέσα Ενημέρωσης.

Δεν έχει γίνει άμεσα σαφές γιατί οι εισαγγελείς ζήτησαν τον περιορισμό στην πρόσβαση στην ιστοσελίδα welt.de.

Η Roskomnadzor δεν απάντησε άμεσα σε αίτημα σχολιασμού που δέχτηκε μέσω email.

Πηγή: skai.gr