Τρεις μύθοι για τη χρήση των Social Media

Μιλάμε για πολύ ισχυρά εργαλεία που μπορούν να ενισχύσουν μια επιχείρηση, να φέρουν νέους πελάτες ή μπορεί κανείς να σπαταλήσει χρόνο και χρήμα χωρίς να έχει τα προσδόκιμα αποτελέσματα.

Δεν υπάρχει όμως κανένας χρυσός κανόνας που να ισχύει για όλους. Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να θέτει ξεκάθαρους και ρεαλιστικούς στόχους καθώς και να εμπιστεύεται τους επαγγελματίες στους οποίους απευθύνεται για να «τρέξουν» μια καμπάνια ή για να διαχειριστούν τα social media της επιχείρησης (social media management).

Σήμερα, θα μιλήσουμε για 3 μεγάλους μύθους τους οποίους συναντώ συχνά σε συζητήσεις με πελάτες.


ΜΥΘΟΣ #1

Μα, δεν έχω τόσο πολύ περιεχόμενο να αναρτήσω ώστε να γίνω ελκυστικός σε νέους πελάτες!

Το περιεχόμενο στο διαδίκτυο συνεχώς μεταβάλλεται προς τα… κάτω. Δηλαδή μια κάπως ενδιαφέρουσα ανάρτηση μπορεί να γίνει repost ή share αλλά αργά ή γρήγορα θα ξεχαστεί και κάποια άλλη θα πάρει τη θέση της (αυτά δεν γίνονται σε μέρες αλλά σε ώρες).

Μια επιχείρηση λοιπόν καλό θα είναι να “ξαναδώσει” το μήνυμά της επαναλαμβάνοντάς το με άλλον τρόπο όμως. Δηλαδή, π.χ έχουμε ένα eshop που πουλάει παπούτσια.

Ας πούμε πως έχει σήμερα προσφορά 40% στα αντρικά. Μπορεί να αρχίσει με μια ανακοίνωση του γεγονότος, μετά να φωτογραφίσει τα «δυνατά» ζευγάρια της προσφοράς και να τα αναρτήσει και τέλος, μπορεί να φτιάξει ένα βίντεο λίγων δευτερολέπτων με το ανάλογο περιεχόμενο.

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται την εικόνα 60.000 φορές πιο γρήγορα από ό,τι ένα κείμενο.

Συνεπώς, δώστε οπτικό περιεχόμενο. Είναι must εάν θέλετε να ξεχωρίσετε και να έχετε αποτελέσματα!

Σε πολλούς πελάτες συστήνω (εάν δεν έχουν ομάδα δημιουργικού) να χρησιμοποιούν κάποια free εργαλεία όπως το Pablo του buffer ή το Canva.

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο του μεγαλύτερου ελληνικού digital agency PROWEB εδώ